Tema: Re: Kokią planšetę pirkt?
Autorius: bambukas
Data: 2017-11-29 10:37:05
Žinai kai važiuoju žuvauti tai sėdu į Jeep Hurricane Concept, o kai į
nuosavą rezidenciją Monake tai kažkaip avtomatom įšoku į Bugatti Veyron :) .
suprantu kad norėjai nustebint, bet pagrindinė tema buvo žmogaus klausimas
apie planšetą virtuvėje.
na be virtuvių, dar yra mokyklos, moksleiviai, pagyvenę žmonės kurie nori
paskaityti spaudą ar skype pabendrauti su vaikais
ir jei pats siūlai šiai auditorijai naudotis
http://www.shoplenovo.lt/LENOVO-ThinkPad-X1-Yoga-20JD0053MH?search=yoga už
3000€
tai pasiūlyk ir vinis kalti mikroskopu...