Tema: Re: rekomenduokit padoru scaneri ir kopijarka
Autorius: MRT
Data: 2017-11-25 13:31:44
> noriu sau ant galvos nenusipirkt sudo. ir ne per cpo, nes jei 3k
> nevirsija mano dabojamos paskirties istaigai leidziama apklausa varyt.
> tai galiu nusipirkt konkretu modeli.

idomios tvarkos, kai lyg ir egzituoja LRV nutarimas verciantis
pirkt per cpo, nebent nera ten atitinkancios (specifikacijos
reikalavimai) arba miglotas "galima efektyviau" ar pan.

Dar yra niuansas del minimaliaus uzsakymo, t.y. kokia ziure
viena kita gali pirkt be CPO, nes ten minimum 90 Eur ar pan.

CPO nesamones, t.y. kates maise atranka tiuninama ir per
papildomus priedus, kuriu nedaug - stalcius, tonerio kiekis.
Aisku sakyciau negalima taip, nes eksploataciniu medziagu
kruva nera ilgalaikis turtas ir jam amortizacija neturi
buti taikoma ir balanse jis iskreiptai neturi kabot.

Musu pirmas adleris "kaciu maise" buvo numatytas BMK Xerox'as.
Adleris prikomplektavo ~18 toneriu, kas xeroj buvo berods
standariniai toneriai ir nunese maisa su "maziausia kaina"..

DCC6520 is adleriu - gaidys, bet gavos pigiau, uzsipajamavo
su kruva toneriu (nes pirkimui buvo numatyta ilgalaikio turto saskaita).

Po jo - DCC2930 gavos.. ir pirktas is kart po DCC6520.
Tokiu budu vietoj vieno rimtesnio gavosi pakeliui i tiksla gautas
ir paprastesnis gaidukas.. bet koridoriai ilgi, tai suejo..

PS. Paprastesniu adleriu main-kit resursai irgi mazesni.

b/w A4 tarkuoja elementarus adlerio P-4530DN
Toneriai kiek brangesni, bet jei i savikaina iskaiciuot ir aparata,
kuri gali po tam tikro resusrso mest von - tai visai nieko aparateliai.