Tema: Re: rekomenduokit padoru scaneri ir kopijarka
Autorius: [mikro]
Data: 2017-11-24 14:42:08
px man tas ju puslapis,  jei novakopa turi uomenyje. specifikacijos ne is ju
puslapio ir ne jie gamina:
http://www.triumph-adler.lt/C12577EB004E1BD2/direct/3561i-lt-product
bus konkursas betkokiu atveju, kas laimes tas:) nes dar visokio kito sudo
perkama, ale visokie laminavimo aparatai irisimo ir kitas sudas.

"Dainiushas"  wrote in message news:ov93qb$r4j$1@trimpas.omnitel.net...

zjb

Spausdinimo ir kopijavimo įrangos pardavimas

Gaila, tačiau tokios prekės neturime.

Tačiau gali būti, kad šios prekės neturime tik laikinai, galbūt greitai
gausime, arba tiesiog padėsime ją rasti. Parašykite mums elektroniniu paštu

įranga tokia kaip puslapis?