Tema: Re: CPU+MB+RAM
Autorius: Salas
Data: 2017-11-13 08:08:38
Pas mane motinine AM2, nieko gudresnio jau neidesi. Kai pirkau Phenom'a
tuo metu jis kaip ir High End buvo.
Esme tame kad tas Ryzen procas bus greitesnis nei dabartinis Phenom'as,
kurio greicio ir siaip man kaip ir pakanka. Todel man atrodo neverta
dabar investuoti daug i CPU, kuris po keliu metu gana stipriai atpigs,
ir galima bus padaryti upgreida nebrangiai. Be to tas CPU man
reikalingas pagrinde zaidimams, o zaidziu as ne per daugiausiai. Karta
per 2 metus randu koki patinkanti zaidima, ji pereinu, ir paskui vel tas
kompas nieko neveikia.