Tema: Re: CPU+MB+RAM
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-11-11 09:04:48
Nu, ramis ir hardus visad pasididinu, kompas pagreiteja kelis
 kartus, o kaina buna juokinga tokiam apgreidui. Neturint kazkokiu
 specifoniubporeikiu sitokiu budu man kompais ir po 10 metu dar
 kazkiek vartotini ofiso darbams, printeriui, emulei/torentams,
 sukisus pvz i paptopa bendroj sumoj 300. Tik.multitaskingas pas
 mane 5-6 besisukantys irenginiai, va dabar 3 windausai ir 3
 androidai i kuriuos simos nariai sukise nosis. Kiekvienas dirba
 savo darba ir neuzsikisa.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----