Tema: Re: Android TV Box'as ~ 30 Eur, ka rekomenduotumet?
Autorius: ROOTS
Data: 2017-11-06 21:41:50
HD?

"Sniegas"  wrote in message news:otqc5h$ccv$1@trimpas.omnitel.net...

O kaip įmesti tą kanalų sąrašą? Ten jei per MAG priedėlį žiūrėti jų yra
virš 700, per playlist apie 640. Aš gi nesėdėsiu dabar tris valandas
kanalų sąrašą surašinėdamas. Yra emailas, parašyk, gal ką įmes. Visi
rusiški, beveik visi lietuviški, info nėra, ukrainiečių, baltarusių,
vokiečių, izrailio, ir dar daug daug kitų.

>>> https://www.gearbest.com/tv-box/pp_656048.html