Tema: Re: Android TV Box'as ~ 30 Eur, ka rekomenduotumet?
Autorius: kaiser
Data: 2017-11-06 16:19:42
Shura.tv, Edem.tv. Pirmajam galima pasirinkti mokėjimą už pražiūrėtą
laiką. Man tai pasiteisina, nes mažai palygint žiūriu, tai tie $5 labai
ilgai groja.
Minusas pas abu tas pats - tik rusiškas garso takelis net
vakarietiškiems kanalams.
Su HD būna kad pastriginėja. Bet kaip kada. SD būdavo norma. Senokai
dabar bežiūrėjau.