Tema: Re: fortakas uzsibaigineja
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-10-27 02:11:29
Šiaip bendrai paėmus, keistas elgesys. Juk toj visoj įmonėj pats
brangiausias turtas yra jų prekės ženklas, jei jau nesiseka verslas
bendrai. Kodėl "nenuresetina" nesąmonių, o kąsas sau duobę?

BMS'as koks išvis keista, kad neišliko kaip vardas.. Kaip maisto
parduotuves Maximom vadina žmonės, taip kompų parduotuves BMSais iki
šiol dar nemažai kas pavadina. Bet Lietuvoj nėr mados prekės ženklų
prekyba užsiimt..