Tema: Re: fortakas uzsibaigineja
Autorius: tas kurs virshija
Data: 2017-10-27 01:55:14
Ir dar vienas atvejis. Skambina ju vadybininkas. "Sveiki, is musu
nemazai esate pirke, tai noriu pasiulyti kreiptis i mane, kad geriau jus
aptarnautume" "Jus tikiuosi suprantate, kad jusu imonei rasau laiskus, o
man niekas neatsako?" "Ne ne, viskas bus gerai".
Nu ok. Praejo keli menesiai, prireike kazkokiu daliu. Rasau emaila tam
vadybininkui. Gaunu autoreply "soriukas, vadybininkas A siuo metu
atostogose, prasome kreiptis i vadybininka B". Man daliu reikejo biski
skubiai, tai parasiau tam B. Gavau autoreply "soriukas, vadybininkas B
siuo metu atostogose, prasome kreiptis i vadybininka A". Fuck me
senseless...