Tema: Re: Gal kas turi antonuvkes obuoliu
Autorius: ostapas
Data: 2017-10-18 17:38:11
Ai blet važiuot belekur, paskui paaiškės kad ten tų obuolių 3 maišai, pusė
supuvusių, šeimininkas pis protą už ištryptą žolę, dar šunys užpuls. Nx.
Žodžiu davai duok 20EUR, susirink pats tuos obuolius ir būsim atsiskaitę.

On 2017-10-18 01:55 PM, Exx wrote:
> Nu va. O mano pusbrotakas Lazdijų raj. sakė nespėja pardavinėti
> supirkėjams, kurie kasdien važiuoja tik duok, nes nėra šiemet obuolių
> kaip pernai, ir moka kaip suprantu žymiai geriau nei pernai.

Tai tegul atvaro tie supirkejai, duosiu dar 10 euru, tik tegu
susirenka, nors ir visa soda.

:-)

N. M.