Tema: Re: Gal kas turi antonuvkes obuoliu
Autorius: ostapas
Data: 2017-10-18 15:24:06
Visai neseniai čia dar buvo ir tokių, kur netikėjo kad skalbimo milteliai
Vokietijoj geresni.

"Exx"  wrote in message news:os7ej5$o93$5@trimpas.omnitel.net...

On 2017.10.18 14:12, ostapas wrote:
> Kad nukritusių gal jau nepardavinėja? o skinti pigesni, nes lyg pas lenkus
> galima 7 kartus purkšt, kai pas mus tik 3?

baigiam tas pasakas, kad pas mus mesa geresne nei Lenkijoj ar obuoliai
mažiau purkšti, o daržovės pardavimui tik bio ar eko. Taip, ten kur
krituolius iš nuosavo sodo renka, tikiu, kad išvis nepurkšti, o kur
visas verslas iš vaisių pardavimo - purkšti ne mažiau. Netikiu aš tom
lietuvių verslininkų kuriamom pasakom, anikaip.