Tema: Re: Išorinė dėžutė su USB-C
Autorius: Doxlas
Data: 2017-10-02 16:23:35
Taip, Gembirdas.
Aha, instaliavau naujesnę Aidos versija, jau rodo SMART. O va HDD Scan
naujesnės versijos nėra, o dabartinė SMART nerodo, pajungus Gembirdą.

"kef"  wrote in message news:oqtdkf$a9h$1@trimpas.omnitel.net...

Kuri, tas gembiordas? Gal ta tavo aida ziauriai pasenusi. Crystal disk info
smarta tikrai mato. Jei jau smarta rodo, tai ir Victoria 4.47 turetu veikti,
nekalbant apie naujasnes.
Varztai taip, skirta vienam diskui. Kaitaliojimus usb3-sata kabelis arba
neuzverzineti. Kingstonas anksciau savo SSD upgrade kitus bevarztemis
dezutemis komplektavo. Lock slideris, jokiu varztu. Tik jos USB2 buvo, gal
jau upgreidino dizaina.