Tema: Re: Išorinė dėžutė su USB-C
Autorius: Doxlas
Data: 2017-10-02 16:11:32
Aš čia apie Gembird ir jo USB 3.0 type A - type A kabelį. Nusipirkau
adapterį iš type C į USB 3.0, tai jungiasi prie notebooko ir per type C
lizdą dėžutė.

On 2017-10-02 15:48, Doxlas wrote:
> Aš irgi tokį nusipirkęs. Minusai - disko kokybės nustatymo programos, aida
> nemato įdėtų į šią dėžutę HDD parametrų ir SMART, dėžutės tvirtinimo
> varžteliai sukasi į plasmasę, taigi lengva prasukt dažniau kaitaliojant
> diskus. Visa kita ok, veikia. Kabelis man net patiko :-) knieti kompus
> tarpusavyje tokiu kabeliu sujungt :-)

Na Argus USB C jungtis tarsi standartas žiūrint tiek šiandien, tiek į
ateitį. Deja nerandu jokių to argus review (ką ten aida rodo, ar smart
matosi).