Tema: Re: 2.5" VS 3.5" HDD torrentams
Autorius: MRT
Data: 2017-09-28 16:39:57
> Įdomi info. Nes dabar servery sukasi Hitachi su 46131 hours ir Seagate Barracuda su 23311 hours, ir patikrinęs šituos HDD buvau
> nustebęs jų dėl dar gero stovio. Mano planuojama tokia konfigūracija - sistema ir archyvas vidiniam notebooko HDD, o per USB 3.0
> pajungtame išoriniame HDD - aktyvūs torrentai. Tai tas išorinis HDD būtų drožiamas ir keičiamas, kai jau prireikia. Dar dėl
> aušinimo klausimas. Nu žodžiu, turiu porą 2.5" colio HDD, kurių negaila, išbandysiu.

Realiai isorini 3,5" pajungta prie sudlaptopio per USB3.0 geriau
atmest vien del to, kad maitinimas papildomas, laidu daugiau..
Tiesiog yra argumentas 3,5" - fyg tokia talpa (GB) paimsi su 2,5" hardu.
Tame tarkuojamam torrent HDD gali buti ir laptop'o OS archyvas..
T.y. sisteminiam smigus - paleidi is laptopa is to isorinio..

Is retail isoriniu disku.. 2,5" 2TB 36men iki 70Eur, tik "nesilukstena":
https://pigu.lt/lt/isoriniai-kietieji-diskai-hdd/kietasis-diskas-maxtor-m3-portable-2tb-25-usb-30?id=9870346
torrent cache juk nedarysi is serveriniu disku ar kokiu ssd..
info vertes nera - juk paminejai sriubiu-ziuriu-trinu cikla.

PS. Dar kuri laika 2,5" HDD donoru tiekejai yra laptop'ai (po SSD upgrade).