Tema: Re: 2.5" VS 3.5" HDD torrentams
Autorius: Doxlas
Data: 2017-09-28 16:29:24
Įdomi info. Nes dabar servery sukasi Hitachi su 46131 hours ir Seagate
Barracuda su 23311 hours, ir patikrinęs šituos HDD buvau nustebęs jų dėl dar
gero stovio. Mano planuojama tokia konfigūracija - sistema ir archyvas
vidiniam notebooko HDD, o per USB 3.0 pajungtame išoriniame HDD - aktyvūs
torrentai. Tai tas išorinis HDD būtų drožiamas ir keičiamas, kai jau
prireikia. Dar dėl aušinimo klausimas. Nu žodžiu, turiu porą 2.5" colio HDD,
kurių negaila, išbandysiu.

"MRT"  wrote in message news:oqirbi$5dd$1@trimpas.omnitel.net...

> Ar realiai atsparumas priklauso nuo form-faktoriaus?
> Noriu vietoj seno stacionaro namų/torrent serverio panaudoti
> notebooką-rašomąją mašinėlę su Celeron N2840 procu ir išoriniu HDD,
> pajungtu per USB 3.0. Kasdieninis trafficas - 30-100 GB, ar atlaikys
> notebookinis HDD?

Sutikdamas su kita kolegu kritika, taciau turedamas teise
naudotis ir savo galva bei savo nuoziura priimt sprendimus
i desktop'us sukisau 2,5" 7200rpm hardus darbe..
Motyvai - laptop'inis HDD atsparesnis vibracijoms, ankstoms erdvems ..
gedimo tikimybe teoriskai sumazeja, o praktiskai vis vien islieka.

Is tipo tinkamesniu 2,5" HDD galetu buti sis:
http://www.skytech.lt/wd10jfcx-vidinis-diskas-red-1tb-sata3-16mb-intellipower-24x7-nasware-p-161444.html
Deja, bet pasirinkimas kuklesnis namu segmentui..
Tuo tarpu serveriniame segmente ganetinai dominuoja 2,5" HDD..

Is tipo serveriniu (ten totalus entry piguvinis serveriu levelis) ir SATA, o
ne SAS:
http://www.skytech.lt/400aefd-1tb-72k-rpm-sata-6gbps-25in-hotplug-hard-drive13gcuskit-p-315943.html
http://accessories.us.dell.com/sna/products/Hard_Drives_Storage/ProductDetail.aspx?sku=400-AEFD&c=ca&l=en&s=que&cs=caque1

PS. "atsparumas" toks makaronas, kuri deklaruoja gamintojas..
Pvz. intensyviam darbui nebutu rekomenduojamas
Seagate Archive serijos 3,5" HDD
http://www.skytech.lt/st8000as0002-seagate-archive-hdd-8tb-sata3-128mb-p-223871.html
Vidutinis laikas tarp gedimų (MTBF) - 800000

http://www.seagate.com/gb/en/enterprise-storage/hard-disk-drives/archive-hdd/
Enjoy peace of mind with a drive engineered for 24×7 workloads of 180 TB per
year

Kai koks nors ten
http://www.seagate.com/gb/en/enterprise-storage/hard-disk-drives/enterprise-capacity-3-5-hdd/
The Enterprise Capacity 3.5 HDD is built to support enterprise-class
nearline
workloads of up 550 TB per year, which is up to 10× the rated workload of
desktop HDDs

Atseit Baracudai vos 55+ TB/year priklauso.. nes 550TB yra "up to 10x"
daugiau..
Bet realiai - Silkei tiek ir deklaruoja:
http://www.seagate.com/www-content/product-content/barracuda-fam/barracuda-new/files/barracuda-ds-1900-5-1702us.pdf
Workload Rate Limit (TB/year) - 55
Power-On Hours (per year) - 2400 (kai 24*365 yra 8760 val.)