Tema: Re: Milziniskas failas C:\system volume information\****
Autorius: Darenas
Data: 2017-09-28 11:06:39
paskui vietoj kad boba ar alu pistu, pisasi su kompu. :)

Norrs visokiu reikia...

Topas, senas biciulis atvaro darbo reikalais, issisnekam kad jo zmona i
komandiruote 2 dienom isvaro, sakau gal alaus kashe ir t.t. Tas sako aj ne
negaliu, man proga rusy su kompu pazaist :D Ir ne - tai neatmazas nuo
manes... Vyrui virs 40....

Darenas