Tema: Re: Milziniskas failas C:\system volume information\****
Autorius: kef
Data: 2017-09-27 14:27:15
"Lawrence Jamieson" <lj@dirty.rotten.com> wrote in message
news:oqg0ib$s96$1@trimpas.omnitel.net...

> O kas nors galėtų man paaiškinti koks viso to dalyko pointas? Pasipiso,
> truputėlį supiso sistemą — tikėtina, kad ateityje kokie nors servisai
> tinkamai nebeveiks, nes negalės rašyti ten. Nu ir vietoj hidden folderio
> su viduje esančiu 20 kB dydžio failu track.log, dabar turi tuščią hidden
> failą. Pizdec. Sutaupė 20 kilobaitų.

Nesiparink. Yra freaku, yra geeku, tobulina ar "tobulina" ka gali. Nejau tau
nuo to bloga? Tokius dalykus beabejo negalima daryti ant kompo ant kurio
tikiesi bent pora metu netureti problemu. Ant tokiu ne tik negalima daryti
tokiu vyjebonu, bet ir sau per letenas duot sugalvojus instaliuoti nauja
neisbandyta toolsa. Net backupas nelabai padeda, nes tas naujas daiktas gali
pashikt ne is kart o pvz keleta backupu veliau. Speliosi po to kiek toli
atgal atsukt ir ka daryt su tuo ka prarasi atsukant. Nesi tikras bandai su
VM ir t.t.. Gal jis geimina, po keleta nauju geimu per savaite, tai tiems
turetu but px ka keist.