Tema: Re: SSD į HP4530s su I5-2450
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-21 20:57:28
Sakyčiau, kad ne. Principe į kasdieniniam ofisiniam darbui skirtus kompus
dedant ar Evo, ar Pro skirtumo realiai bus ~0. Garantija taip, ilgesnė, tik
iš kitos pusės, darant prielaidą, kad ims tie SSD ir po kokių 7-8 metų suges
(ar sugestų) - pirma, ar bus gyvi dar patys NB, antra, kokia tuo metu bus
vertė 500GB SSD - turiu įtarimą, kad gali būt ir mažiau, nei dabartinis
skirtumas tarp Evo ir Pro. O jei nesuges, tai išvis babkės į balą :-)

MX300 realiai truputį prasčiau už Evo, bet drąsiai svarstytina (ir ko gero
artimiausia) alternatyva, kai Evo niekas neturi sandėliuose.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/