Tema: Re: SSD į HP4530s su I5-2450
Autorius: Pilius
Data: 2017-08-21 20:44:51
Ačiū už komentarą.

Prie to pačio planuoja pirkti kelis ssd į darbinius laptopus ir buvo
pastebėti 500gb eilės samsung minėti PRO diskai atrodo geresnių parametrų ir
garantija also 10 metų kas asocijuojasi su kokybe ir patikimumu. Čia galima
ir brangesnius imti, bet klausimas ar vertas pinigų skirtumas ant kokybės ir
greičio lyginant evo, pro ir kokio kito gamintojo aukštesnės eilės ssd?
Suprantu MX300 jau skaitomas geresniu ssd?

"MRT"  wrote in message news:onf0sg$rdm$1@trimpas.omnitel.net...

> Galvoju apie 250GB talpą windowsams ir seną HDD paliekant šlamštui CD
> vietoje.
>
> Dabar yra Hitachi HTS547575A9E384 SATA 3Gb/s Tai man tinka SATA 3 diskai?
>
> Tarkim nebrangu ir gerai?
> http://www.skytech.lt/mz75e250beu-ssd-samsung-850-evo-250gb-sata3-540520mbs-iops-97k-p-221705.html#tabsnav-2

Standartinis variantas - ir jis OK.
Alternatyva jam MX300 275GB (kiek trumpesne garantija, bet +25GB)
http://www.skytech.lt/ct275mx300ssd1-crucial-ssd-mx300-275gb-sata3-readwrite-530500-mbs-p-319345.html

> Pro per puse brangesnis
> http://www.skytech.lt/mz7ke256bw-ssd-samsung-850-pro-25inch-256gb-sata3-550520mbs-iops-10090k-7mm-p-201046.html#tabsnav-1

Neimciau, nes prie sitos kainos galima ziuret ir MX300 525GB:
http://www.skytech.lt/ct275mx300ssd1-crucial-ssd-mx300-275gb-sata3-readwrite-530500-mbs-p-319345.html

> WD matau pigesnis 10eur/10proc nuo samsung evo
> http://www.skytech.lt/wds250g1b0a-blue-ssd-250gb-sata600-540500-mbs-7mm-p-329167.html

Ne, geriau sito neimt.