Tema: Re: KLausimas: interneto parduotuvė
Autorius: MRT
Data: 2017-08-08 22:03:46

> viena is pop kontoru mano pirkimams, netgi nezinojau, kad taip blogai su
> jais - problemu artima 0 mano praktikoje: netgi ne pagal garantija yra
> keite man technika.

Siaip jie totaliai nerimti (bent Vilniuj).. eiline stumdytoju kontora..
pirkes ne karta.. yra prekiu, kurioms ir garantija +/- pofyg.

Pliusas lyginant su skytech.lt - reginiesi, krepsin dedi,
uzsakai, atveza, pranesa email/sms .. nueini atsiimt ir susimoki.

Dalis fail'u - tokie patys kaip ir pas kitus, uzsakinejo, pamirso,
kazkur kazkas neranda, gal pardave - tikrai gali pasitaikyt.
Garantinis - nesusiduriau, bet daliai komponentu jis atliekamas
ne pas pardaveja, tai nebutinai bus bedu su tuo Kilobaitu.

Pasirinkimas kartais didesnis uz skytech (bent ABCData didmena).

PS. Man nesufeilino, o kolegai vienas pirkimas ir nenusiseke skandziai.

PSS. Kontora pilnamete.. buvo spamas su balionais, kad 18metu atsvente.