Tema: Re: KLausimas: interneto parduotuvė
Autorius: benamis
Data: 2017-08-08 09:54:03
Na uztarsiu ir pusiau geru zodziu sia kontora. Su ju garantiniu esu turejes
reikalu tik viena karta - pakeite be problemu ir greitai (<1 sav). Is viso
gal kokias 10-15 prekiu esu pirkes pas juos.

Taciau nuvyle ju puslapis. Kiekiai, likuciai ir kada atvyks prekes visiskai
is oro. Uzsakiau kompa, kuri rode, kad turi atvykti diena x. Tada ju
puslapyje ties ta preke pasidare atvykimo diena x+1sav. Skambina, sako
negalesim atvezt. wtf, sakau maciau, kad nusikele savaite - pofik, man
tinka. Tada sako, ne, mes apskritai negalesim atvezti sitos prekes. Tai
klausiu kam apskritai turit ja savo e-parduotuveje. Kazkokia nesamone atsake
ir po kazkiek dienu pakeite e-parduotuveje ties ta preke nera/nebus ar
kazkas tokio.

"Jonas Jonaitis"  wrote in message news:omafre$8e8$1@trimpas.omnitel.net...

www.kilobaitas.lt ar rimta parduotuvė? Kaip su garantijomis, gal kas
pirkote?