Tema: Re: Kiek prasyt uz duomenu atstatyma?
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-08-01 18:07:40
2017-08-01 16:05, Vytook's rašė:
> Atnešė man seną XP PC su subyrėjusiomis vieno iš HDD particijomis. Diskas jau klaksi, bet dar gyvas.
> Iš pradžių skanavau su R-Studio. Užtrūko amžinybę, surado toną šiukšlių ir nelabai aišku ką su jomis daryti.
> Paskui paleidau Active File Recovery, va čia tai daiktas - Quick scanas surado reikalingus ir pratryntus falus su galimybę juos nufiltruoti, o deep scanas parodė turinį. Greita ir paprasta.
> [...]

Matai, čia toks niuansėlis: tu realiai nežinai ar tu ten duomenis
ištraukei, ar šiukšlių krūvą (tos visos recovery programos mėgsta ne
atstatyti duomenis, o "atstatyti"). Kadangi failai encryptinti, tai
užteks vieno neteisingo baito faile ir greičiausiai nebedecryptins.

Taigi, jei tai šiukšlės, tai juokingai atrodysi aplamai kažkiek
užsiprašęs už nepadarytą darbą (nebent tareisi ir už atlygį nesėkmės
atveju). O jei ten sveiki duomenys, tai tada kvailys būsi, jei mažai
užsiprašysi :)