Tema: Re: Kiek prasyt uz duomenu atstatyma?
Autorius: fenix@h
Data: 2017-08-01 16:29:22
2017.08.01 16:05, Vytook's rašė:
> Atnešė man seną XP PC su subyrėjusiomis vieno iš HDD particijomis. Diskas jau klaksi, bet dar gyvas.
> Iš pradžių skanavau su R-Studio. Užtrūko amžinybę, surado toną šiukšlių ir nelabai aišku ką su jomis daryti.
> Paskui paleidau Active File Recovery, va čia tai daiktas - Quick scanas surado reikalingus ir pratryntus falus su galimybę juos nufiltruoti, o deep scanas parodė turinį. Greita ir paprasta.
> [...]

grynas darbo laikas (ne tas, kur ziuri i ekrana, kaip progress bar bega)
/ 2 x 20EUR/val, bus labai humaniskai suskaiciuota. Is akies speciau cia
bus 30-60EUR. Gali prisidet jeigu reikejo mechaniniu operaciju, kaip
isimti harda, ideti harda, isvalyti kompa ir t.t. + papildomai windowsus
perinstaliuot + irasyti duomenis i kita diska ir t.t. 50-100EUR. Tiesa,
tavo nezinojimas ir nepasirengimas darbui, kaip ieskojimas dvi-d dvi-i
laido, mandro atsuktuvo ir pan. - tavo problemos, jos nebilinamos

p.s. /2 nes cia teisininkai taip daro, jeigu realiai 4 val uzbilinai per
diena - skaityk esi zveris. Tik klientui duok suprast, kad tu labai
geras, tada dziaugsis, kad tau pinigus moka ;)