Tema: Re: CROSS COMM: GTX1080 PS4 other
Autorius: Techno
Data: 2017-07-24 15:10:41
Keletą FPS'ų? :) Jei tas keletas virš 60, tai gal ir px, pvz. aš pas save
vis tiek visada vsync įjungiu. Bet kai pasižiūriu į 30 fps'inę konsolščiną,
tai bloga darosi... :)
Ir įdomu man, kiek ten ko nurėžta tame BF1 :) 30 FPS ar eina žemesne reza ir
upscale paskui? :)

Aš pripažistu, kad konsolės turi savo nišą. Ir tegul turi, negi gaila, nors
ir užknisa tai, kaip konsolės įtakoja pc žaidimų rinką kokybės aspektu.
Bet, kad konsolė yra geriau... Chren jums :D Pigiau, o ne geriau :D