Tema: Re: CROSS COMM: GTX1080 PS4 other
Autorius: bat0nas
Data: 2017-07-24 12:42:56
On 2017-07-24 12:04, android wrote:
> "bat0nas" <bat0nas.ok@gmail.com> wrote
>

> na tai gali skaityt, kad 900e atsege uz gera darbo masina.
> Juk NB pirko ne vien geimams, kazka dirbs ir su grafika, autocadais etc?
> Nesiojasi ta NB?

Nieko daugiau nedaro: tik žaidimai + kasdieniai reikalai + kartais movie
maker'iai. Žodžiu - eilinio stalinio PC pakaitalas. Truputi nešiojasi.

Aš jokiais būdais neginu, kad konsolė geriau. Tiesiog taip, kaip naudoja
tuos kompiuterius dydžioji dalis mūsų liaudies - tą patį daro ir konsolė
ir dar už pigiau.