Tema: Re: PSU fano greitis
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-14 13:12:40
Šiaip tai tas dBA yra toks šakem ant vandens rašytas santykinis dydis
(rezultatas labai priklauso nuo matavimo metodikos) ir realiai apie keliama
triukšma nelabai ka pasako, ypac kai bandomos deklaruot visokios vienženkles
ventiliatoriu vertes (jei idomu pasistudijuot kas yra kas, galima kad ir nuo
cia pradet - http://www.sengpielaudio.com/TableOfSoundPressureLevels.htm).
Max ka gali palygint remadamasis tais skaiciukais - tai to paties gamintojo
tos pacios produktu grupes konkrecius gaminius, t.y. galima tiketi, kad
mažesnis skaiciukas reikš tylesni daikta.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/