Tema: Re: PSU fano greitis
Autorius: rimux
Data: 2017-07-14 09:05:35
On Fri, 14 Jul 2017 08:45:45 +0300, Remigijus <belekoks@gmail.com> wrote:

>Nuo amperų priklauso ventiliatoriaus galia, kuo mažiau amperų tuo
>mažesnė galia, tuo lėčiau jis sukasi. Kuo voltų daugiau parašyta ant
>ventiliatoriaus, tuo jis lėčiau sukasi. Kompe niekaip nepadarysi, kad iš
>ventiliatoriaus parūktų dūmelis.

Jo, šiek tiek dezinformavau, senokai keičiau tą kulerį tai primiršau. Šiaip nesvarbu kiek ten tų amperų ir kiek rpm, svarbu kad kuo mažesnė minimali
įtampa būtų ventiliautoriaus, nuo kurios jau jis pradeda suktis, nes psu reguiliuoja ventiliatoriaus apsukas itampa reguliuodamas, taigi reikia
atidžiai skaityti techines specifikacijas parenkamo ventiliatoriaus. Taip pat kaip jau rašiau, reikia išsiaiškinti koks konkrečiai modelis
ventiliatoriaus įdėtas psu, tada susirasti inete jo specifikacijas, ir žiūrėti kokį oro slėgį jis maksimaliai sukuria (du ventiliatoriai su tiek pat
rpm nebūtinai tokį pat oro spaudimą sukuria), ir jieškoti tokio ventiliatoriaus kad ne mažesnį spaudimą galėtų sukurti. Nes galingesni psu tikėtina
kad turi ir galingesnį ventiliatorių. Mano atveju aš parinkau ventiliatoriu su šiek tiek mažesniu šituo parametru, nes nepavyko rasti tokio kad
idealiai atitiktų. Na bet kadangi maskimalia galia manasis psu niekada nedirba (videškė ne pati galingiausia), tai viskas ok.