Tema: Re: Home Cloud
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-12 15:23:36
Nu dėl gabaritų žiūrėkis pats, jei nebus kur įkišt, tai taip, bet galimybė
sukišt daugiau diskų yra gerai :-)

Paverst ant dešinio šono galima (kairiąjam yra ventiliacijos angos)

Teoriškai kaip media playerį naudot gali, iš praktinės pusės nepakomentuosiu
nieko, kiek pamenu, neseniai Sniegas su tokiu daiktu ta tema pisosi, lyg ir
rado padoriai veikiantį sprendimą, tai pabandyk pasieškot kokių 2 mėn senumo
postų arba sulauk jo reakcijos šitoj temoj. Bet jei telikas LAN'ą turi, tai
jungt per HDMI NAS'o nereikia, infos perdavimas gali vykt ir per tinklą.

Dėl konfigūravimo viskas teisingai, viską gali daryt arba prisijungęs per
USB klavą su pele ir moniką/teliką per HDMI (bet tai nėra pilnavertis NAS'o
valdymas, ne prie visko prieisi) arba per bet kokią interneto naršyklę iš
bet kokio devaiso. Principe pats pirminis paleidimas yra labai paprastas, o
toliau yra tvarkymasis su kiekvienu tau reikalingu servisu ar aplikacija
atskirai - kai ką pakanka tiesiog aktyvuot ar suinstaliuot per appstorą ir
naudotis, kai kur reikia dar varnelių padėliot, o kai kur ir daugiau
pašamanint ar paeksperimentuot - čia jau nuo poreikių ir dalinai sėkmės
priklauso :-) Dėl oficialios dalies papildomų appsų linką buvau praėjusiam
poste įmetęs, o tai ką NAS'as mokės išimtas iš dėžutės -
http://files.qnap.com/news/pressresource/datasheet/QTS4.3-Brochure_(EN)_web.pdf.
Bet kokiu atveju WD lygio funkcionalumui išgaut QNAP atveju daugiau vargo
nebus.

Prieit iki duomenų NAS'e galėsi iš bet kokio devaiso, variantų daug,
pradedant nuo elementaraus sharinimo ir baigiant savo debesies susikūrimu
(pvz., https://www.qnap.com/solution/smb-solution-qsync/en/), kur visas
veikimo principas ir galimybės bus panašios į visokius Dropboxus - viskas
pagal norus ir poreikius.

Su diskais kaip padarysi, taip ir turėsi - gali dėt bet kokius ir bet kada,
gali ir su vienu pradėt, o antrą vėliau įsidėt, kai poreikis atsiras. Nors
šiaip rekomenduočiau šitam reikalui naudot WD RED serijos diskus (WD My
Cloud'e irgi tokie stovi :-)), eshopuose gali rast pagal raides kode "EFRX".
Jei dėl kažkokių priežasčių jų nenori - pasinagrinėk šitą linką -
https://www.qnap.com/en-us/compatibility/. Dar vienas patarimas iš praktinės
pusės - QNAP'uose visi diskai išimami ar įdedami nauji kada tik panorėsi,
išskyrus pirmą (arba RAID atveju kelis diskus, kurie įeina į pirmo RAID'o
sudėtį), nes jame būna nemaža dalis NAS'o firmwaro - išimsi, reikės iš naujo
viską prikeldinėt, todėl reikėtų taip pasiplanuot, kad pirmam diskui
poreikis pasikeist atsirastų vėliausiai iš visų diskų.

Nu ir nepamiršk backupų.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/