Tema: Re: Home Cloud
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-12 13:52:06
NAS'as visada jungiasi prie kompiuterinio tinklo per tinklo kabelį, per USB
galimybę akstra atvejais turi tik keli QNAP NAS modeliai (žinios kelių mėn
senumo, gal dabar ir dar kas tokį featurą turi), tik naudos iš to nedaug.
Jei telikas turi LAN lizdą, tai iš NAS'o filmus žiūrėt galėsi, klausimas tik
kaip tai realizuot, su DLNA pagalba ar tiesiai pašarinus direktoriją.
Lokacija protingiausia turbūt taip, statyt šalia routerio.
Dėl konkretaus daikto - mano galva visi tie WD, Seagate ir panašūs yra
didelis š..., tiksliau labai jau ribotas daiktas. Žymiai geresnis
sprendimas - nusipirkt normalų NAS'ą - gausi padoresnius vidurius (ypač
aktualu, jei vienu metu NAS'as aptarnaut turė kelis įrenginius, pvz., kažką
siurbs iš torrentų, tu tuo metu darysiesi savo kompo backupus, o vaikai
žiūrės per DLNA multikus, galimybę be jokių ten "garantija negalioja"
apribojimų pagal poreikius kaitaliot/upgreidint diskus, turėsi žymiai
platesnes galimybes funkcionalumo prasme (pvz., oficialus (yra ir gerokai
didesnių neoficialių) QNAP appstoras -
http://www.livingpalanga.lt/?room_booking_id=95 , tik turėk omeny, kad ne
absoliučiai visi appsai veiks ant visų, ypač pigiausių, NAS modelių).
Dėl greičių ieškok apžvalgų, šiaip spėčiau, kad jei tuo metu WD dėžutė nieko
neveiks, tai kopijavimas gali siekt 500, nu gal 600 Mbps, kuo daugiau
užduočių turės tuo pačiu metu, tuo bus liūdniau.

Aš siūlyčiau dairytis į QNAP'us, mano galva optimalus daiktas šiai dienai
namams yra TS-453A

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/