Tema: Re: maitinimo blokas (PSU)
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-25 15:43:45
Apie bq! tikrai nezinau, neciupinejau, pats lipduku klijuotojas kaip ir puse
bb, viduriai pas dauguma berods FSP, bet pagal sudetus komponentus pigesniu
ir geresniu uz Seasonic bent LT rinkoj tikrai nera (nu ir garantijos uz
tokias sumas nesu tikras ar dar kas 5 metus siulo).
Kas link galios, tai klausejui 400W ir reikia, o siaip didmenoj dabar yra ir
620W variantas, t.y. truksta tik 520W.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/