Tema: Re: maitinimo blokas (PSU)
Autorius: [mikro]
Data: 2017-04-25 14:53:56
mane geraja prasme nustebino bq! pp10. nustebino tylumu, realiai ju visai
visai nesigirdi!,  o ir kainos ju normalios, su s12
dabar kazkokia bybiene - tik 420 ir belikes, didesniu nebera sandeliuose...

"Caponi"  wrote in message news:odnco7$i64$1@trimpas.omnitel.net...

Mano galva vienas geriausiu pasirinkimu (jei ne pats geriausias) pagal
santyki kaina/kokybe yra Seasonic S12II serija, galingumas prasideda nuo
430W. Tik vat del siandien tai kyla abejoniu, turiu itarima (nors
kompiuteriniuose shopuose nesilankau, tai bbz kaip ten su realiu asortimentu
:-)), kad gali tekt imt pirma pasitaikiusi daikta is padoresniu brandu, ala
FSP, Corsair ir pan.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/