Tema: Re: Nupirkau NAS
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-04-20 18:04:21
Tai nekviestas atejai? Ar pasikviete nei cv mate nei telefonu pabendrave? Ir
is to padarei isvada, kad dabar Lietuvoje darbdaviams reikia tik darbuotoju
iki 30 metu. Idomi minciu seka...

"Migla"  wrote in message news:odah3j$hoi$1@trimpas.omnitel.net...

Atsakau sėdintiems tanke - atėjau, paklausiau, kokie reikalavimai norint
įsidarbinti konsultantu. Direktorė atsakė - AMŽIUS SVARBIAUSIA.
Atsisveikinau ir išėjau. Niekas ten nieko neklausė, ką aš raukiu ir ko
neraukiu. Du kartus pakartojo - AMŽIUS SVARBIAUSIA. Nei, kad CV atnešk, nei
ką. O tuo metu, kai ėjau ten darbintis neturėjau JK gyvenamosios vietos.
Atsirado vieta ir išvažiavau. O kuo pačiam tarkuotos morkos užkliūna?

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Nes nihuja jame nerauki, jei manai, kad Elektromarkto konsultantui reikia
zinota pie mikroamperus, bet gali neismanyt apie 15-iolikmeciu pirkinius. Ir
ko ejai vel darbintis? Nes dabar istorija deliojas tokia - nuejau darbintis,
kur man nepatinka ir esu atsilikes nuo realiju, ten manes neprieme, todel
isvaziavau uk tarkuot morku. Aisku, turi teise egzistuot ir toks
pasirinkimas, bet tuo girtis ar dziaugtis...

"Migla"  wrote in message news:odaf3r$g1t$1@trimpas.omnitel.net...

Tai gal pats konsultantu dirbi ir tas darbas tamstai labai patinka, kad
vynuogės prinokusios?
Ne vienoje vietoje per gyvenimą dirbau, konsultanto darbas buvo vienas iš
prasčiausių.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Ir vynuoges vistiek neprinokusios buvo.

"Migla"  wrote in message news:odadjp$egd$1@trimpas.omnitel.net...

Yra geresnių darbų, nei konsultanto.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Mldc, pastebejau. Bet konsultantui vistiek netinki. O tu apie Divergente
nesigaudai.

"Migla"  wrote in message news:oda7vh$8ct$1@trimpas.omnitel.net...

Srovės įtampa? Nieko nejauti?
Esmė tame, kad jis visai nesusigaudė, kas tie miliamperai.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Neturi, bet Elektromarkto konsultantas tai turi is miegu pakeltas pasakyt.
Ir pohuj kiek amperu sroves itampa ant to devaiso ramu.

"Migla"  wrote in message news:od8g7q$pb3$1@trimpas.omnitel.net...

O kodėl aš turėčiau žinoti?

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

O tu zinai, ka pirkti kaledoms dovanu 15-iolikmetei, kuriai patinka filmas
"Divergente"?  Playstation'a ar Xbox'a?

"Migla"  wrote in message news:od895g$jp8$1@trimpas.omnitel.net...

Tas vaikinas net nežinojo, kas tie amperai iš viso. Jau mokykloje to
nebemoko?