Tema: Re: Nupirkau NAS
Autorius: Migla
Data: 2017-04-20 15:20:53
Na buvo man toks atvejis - yra dvi gofrų rūšys - pilka ir oranžinė. Atėjo
vienas ir klausia - ar galima gofrą į žemę užkasti? Aš buvau internete
perskaitęs gofrų aprašymus, nes domėjausi, kodėl jų skirtingos spalvos, ir
nieko ten neradau parašyta apie užkasimą į žemę. Taip ir atsakiau - nežinau.
Nulėkė savininkams skųstis, kad aš nežinau, ar galima gofrą į žemę užkasti.

"Bronco"  parašė naujienų news:oda89d$8n3$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-04-18 22:34, Migla wrote:
> Sakai? Tai kokio velnio jis išdidžiai vadinamas konsultantu? Ką tada jis
> konsultuoja?

"Konsultantas" tai tik pareigos, o ne mokslinis laipsnis.

Aš irgi dažnai parduotuvėje gilesniuose techniniuose dalykuose geriau
orientuojuosi už bet kurį iš parduotuvės konsultantų, ir jie, kaip
taisyklė, į man rūpimus klausimus atsakymų nežinotų, bet aš tuo
nesipiktinu. Nes jei jis viską galėtų man atsakyti, tai turbūt ir
nedirbtų toje parduotuvėje konsultantu :)

Į parduotuvę ateina 99% žmonių ir 1% geek'ų, tai jei konsultantas
nesugebės to 1% pakonsultuoti, parduotuvei iš to bėdos nulis :)