Tema: Re: HP Mobile Data Protection Sensor error code 48
Autorius: fenix@w
Data: 2017-04-12 17:49:10
> Tas pats 8470p.
> Nenori savo clean install'o pasidaryti? :D

o nafig??? visu pirma turiu legalu lipduka 7 oem, visu antra - kazkada
prie xp neperinstaliuotu ~5 metus sedejau ir nieko nenutiko, o tie
pezalai, kad kiekviena karta kazkam nutikus reikia perinslaiuot
windowsus tai studentams pirmakursiam skirti. buvo permetamas diskas su
win xp i 3 skirtingus laptopus - viskas veike ir nestabde. jeigu
stabdydavo, stabdis budavo pasalinamas. man daug svarbiau tureti
sukonfiguruota ir man sucustomaizinta sistema, nes ten labai daug visko yra.