Tema: Re: HP Mobile Data Protection Sensor error code 48
Autorius: bat0nas
Data: 2017-04-12 16:38:48
On 2017.04.12 15:41, MRT wrote:

> http://h20564.www2.hp.com/hpsc/swd/public/detail?swItemId=ob_176892_1
>
> Version:6.0.41.1 Rev.A (21 Oct 2016)
> Version:6.0.34.1 Rev.A (29 Jul 2016)
> Version:6.0.28.1 Rev.A (29 Jul 2015)
>
> Sita berods be W10:
> Version:6.0.24.1 Rev.A (18 Mar 2015)
>
> Nebandei ispakalint to sp.. ir parodyt draiveri?
> ..\sp78033\InstallFiles\Win10\

Ačiū.
sp78033 bandžiau, nepadėjo.
Nurodyti kelią iki C:\SWSetup\SP78033\InstallFiles\Win10 irgi nepadėjo.
T.y. padeda, bet Windows sako, kad naujesnė versija jau buvo įdiegta
anksčiau.
"ieškoti Windows Update" irgi nesuveikia. T.y. per Windows Update nieko
naujo neateina.

Gaila nežinau, ar čia yra Windows Creators Update atvejis ar ir su
Anniversary Update tas pats.

Ech...

Nemaišo tai man. Bet zodiako ženklas įpareigoja susitvarkyti idealiai. :)