Tema: Re: GPU upgreidas
Autorius: MRT
Data: 2017-03-29 11:14:33
> Įdomus niuansas yra su Hitman ir 1060 3gb:
>
> "Hitman is an interesting title insofar as it highlights the shortcomings of cards with small frame buffers. The game won't allow
> high-quality settings unless 4GB of graphics memory is available, hence the 3GB GTX 1060 scoring zero."
> http://hexus.net/tech/reviews/graphics/102925-asus-radeon-rx-480-dual-oc-4gb/?page=9
>
> t.y. norint pamatyti visą šio žaidimo grožį minimalus atminties kiekis VGA yra 4 gb, tuomet rinktis reikia 1060 6gb - kas biudžetą
> priartina prie nepageidaujamų kritinių 300 eur...

ple.. negi rimtai.. nes finansiskai nepatraukli ta 6GB versija su mizervu perf. vs 3GB:
http://www.guru3d.com/articles-pages/msi-geforce-gtx-1060-gaming-x-3gb-review,13.html
kaip cia jie ta Hitman'a istestavo .. lyg ir ultrom grafikelis..
siaip gal Radeon'as tiek pagal $, tiek pagal perf. +/- lygiaverte..
dar kai kam draiveriu karma kokia nors apsisprendimui padeda..
tarkim man kazkiek groja tie W, siluma, tyla, PSU apkrova..