Tema: Re: GPU upgreidas
Autorius: Slavikas
Data: 2017-03-29 10:53:53
Įdomus niuansas yra su Hitman ir 1060 3gb:

"Hitman is an interesting title insofar as it highlights the
shortcomings of cards with small frame buffers. The game won't allow
high-quality settings unless 4GB of graphics memory is available, hence
the 3GB GTX 1060 scoring zero."
http://hexus.net/tech/reviews/graphics/102925-asus-radeon-rx-480-dual-oc-4gb/?page=9

t.y. norint pamatyti visą šio žaidimo grožį minimalus atminties kiekis
VGA yra 4 gb, tuomet rinktis reikia 1060 6gb - kas biudžetą priartina
prie nepageidaujamų kritinių 300 eur...