Tema: Re: Klausiomas: 6TB diskas
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-29 08:08:38
Neskaitant Dainiushui pasitaikiusio varianto su babkių gražinimu, kuris HDD
atveju yra labai retas, yra dar viena schema - kai tau diską pardavėjas
pakeičia, paprastai pakeičia nauju. Tokiu atveju lietuviška garantija
galioja kiek liko nuo pirmojo disko pirkimo datos, o vat gamintojui tu jį
siųst pakeitimui gali visus 2, 3 ar 5 metus, kiek ten priklauso. Tiesa, kai
akivaizdu, šitas variantas suveikia max 1 kartą, nes gamintojas garantijos
jau nebepratęsia, o ir diską dažniausiai keičia ne į visiškai naują (visokie
tipo Recertified paprastai atkeliauja).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/