Tema: Re: Klausiomas: 6TB diskas
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-25 16:41:25
Žiūrint kam jis bus naudojamas. Tai surveillance serijos, t.y. NVR'ams
skirtas diskas - visai nerekomenduotinas kaip sisteminis ir apskritai
nelabai skirtas naudoti kompuose. Duomenų saugojimui aš asmeniškai
pripažįstu tik WD Red'us. Nu ir nepamiršk, kad jei ten nebus laikomas
laikinas šlamštas, tai visiem bent kiek svarbiem duomenim yra privalomas
backupas, nepriklausomai nuo disko tipo, naujumo ar statistinio patikimumo.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/