Tema: Re: COMM: Lenovo laptopai
Autorius: MRT
Data: 2017-03-21 18:41:10
> Tai jo, man pinigai neesme, tik tiek kad nera poreikio naujausiam
>  galingiausiam, zaidziu nedaug, maziui isvis tableto kol kas
>  pakanka. Dekui uz pagalba.

Bet tai nera argumentas imt butinai kazka seno..
Galios gi skundziasi, kad neauga po daug, o tik vos vos..
Laptopuose progresas visgi yra - W maziau, kaista maziau,
ausinasi tyliau (arba ne velnio, nes plonas),
akumas ilgiau (arba ne velnio, bet mazesnis/lengvesnis),
toliau videlkoj ne geimuose progresas, tarkim sviezias
yra tinkamesnis su 4K/FHD video, ypac su Chrome.
Jeigu maza - koks USB3 prisideda (nors jis jau senokai yr),
bet ir cia niuansai - 3rd party, ar "normalus" intelio.

> Newsuose sunku kazka parduot, uztat
> nusipirkt lengva :)

Sao daugelis pardavimu ivykdavo per 5 minutes :)
O cia negausiai panasu i superini pasiulyma.