Tema: Re: COMM: Lenovo laptopai
Autorius: svyt
Data: 2017-03-21 16:49:30
Tai as panasu turiu, tik mano proco ventiliatorius atrodo smigt
 zada. Nors isardziau, pavaliau, pirmu rastu tepalu ir sukasi vel.
 Poreikiai pas mane laptopui- torentai, kartais filmai ir 3
 warkraftas :) nu dar koki popieriu atspausdint, tai +/- bile koks
 tinka.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----