Tema: Re: AMD Ryzen
Autorius: [mikro]
Data: 2017-02-23 15:10:22
ne r2 ir r1, o a septintos kartos apu ir athlonai visgi bus ant am4 socketo,
tiek vieni tiek kiti naudos ta pacia architektura, o kiek ten c/t bus, ir
dazniai ir dar visa kita velniava - kolkas neaisku.
na o va pries keleta min fudzilloje jau ir intelio pareiskimas atsirado:)

"Paul_"  wrote in message news:o8mmma$af2$1@trimpas.omnitel.net...

Suprantama kad AMD pirma nori su R7 atsikovoti gera varda, todel pirma
stums R7, R5, R3. Veliau, kai euforija praeis, gali atsirasti R2, R1
klases sprendimai, kuriu kaina turetu lygiuotis i intelio Pentium,
Celeron, tik klausimas kada tai ivyks ir ar bus jie nasumo/kaina geriau
uz Intel.
Kol kas akys neuzkabino jokio informacinio pranesimo del R2, R1 (ar
kazko panasaus), tai gali reiksti, kad ju pasyrodymas bus nukeltas daug
veliau i koki rudenio gala, ar 2018 pirmoje puseje.