Tema: Re: AMD Ryzen
Autorius: [mikro]
Data: 2017-02-23 14:52:16
o tai galvoji siaip intelis 4560 paleido su ht?:)
tik dabar siaip juokingai atrodo koks i3 7100. uz 2x brangiau:) realiai 7100
turetu kainuoti nu max max 90 euru, tada dar pateisinami tie +400mhz.
na bet sulaukim kovo 2. o toliau manau bus smagu ziuret I kainu kara:)
o as jau pradedu dairytis sau sistemos namie, esama juolab yra kam perleist,
tai manau neuzilgo ryzen'as stoves:) ne kiek is reikalo, kiek is meiles
menui tskant:)

"MRT"  wrote in message news:o8mlii$9n4$1@trimpas.omnitel.net...

> tai kad irgi daugelyje single core ryzenas lenkia..

as minimaliai tik ziurejau AMD Razinas, tai kol kas nelabai si vieta:

AMD Ryzen 3 Series Processor Lineup:
AMD Ryzen CPU Model Cores/Threads Base Clock Boost Clock L3 Cache TDP Socket
Price
Ryzen 3 1200X 4/4 3.4 GHz 3.8 GHz 8 MB 65W AM4 ~$149 US
Ryzen 3 Pro 1200 4/4 TBD TBD 8 MB 65W AM4 ~$139 US
Ryzen 3 1100 4/4 3.2 GHz 3.5 GHz 8 MB 65W AM4 ~$129 US
Ryzen 3 Pro 1100 4/4 TBD TBD 8 MB 65W AM4 ~$119 US

Zodziu man reiks dar labiau palaukt, kol bus Ryzen 2 ar gal net 1 :)
Ar cia jau Intel'io antirazininis gelbejimosi planas G4560 uz 60Eur
paleidinet su +HT, t.y. 2C/4T?.. gerai.. rasina avansu = vynuoge :)