Tema: Re: hibridinis psu.
Autorius: Caponi
Data: 2017-01-12 22:40:52
Nu mano, kaip ir MRT, žinios ir noras jas atnaujint apie AMD pasibaigė gana seniai, tačiau kas link MB patikimumo, tai irgi buvo pastebėta tokia įdomi tendencija - nepriklausomai nuo gamintojo, nuo MB brangumo ir navarotų skaičiaus AMD'ams skirtos MB gesdavo žymiai dažniau - skaičiais statistikos neturiu, bet bet broko kiekis skirdavosi kartais. Kas yra kiek keista, nes realiai gi, tarkim, to paties gamintojo panašaus lygio motinose skirdavosi iš esmės tik chipsetas... Bet fakto tai nekeičia, o eksperimentuot dabar kažkodėl jokio noro nėra - Intelinės platformos visai džiugina, tai kol AMD neparodys, kad jie yra labai stipriai geresni, tol aš net nemėginsiu į jų pusę žiūrėt.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/