Tema: Re: hibridinis psu.
Autorius: [mikro]
Data: 2017-01-12 21:22:18
na kol neisejo nauji amdai tai sprest nelabai imanoma apie patikimuma mb ir
t.t.. visi dabar tas mb ismoko gaminti. realiai nelabai korektiska lyginti
2006m amdo karaliavimo laikotarpi su siandiena:)

"MRT"  wrote in message news:o58kbj$6ee$1@trimpas.omnitel.net...

> p.s. I tapacia hw tema, kokios hw specu nuomones/mintys apie artejanti
> amd ryzen'a? uzsidege cia man namuose upgraida pasidaryt, juo lab turima
> yra kur isparceliuot, tai kazkaip ne kiek reikia, bet siaip. is meiles
> menui:)
> tai vat ir misliju, laukt cia man, ar vel eilini karta amd bus kaip su
> visais buldozeriais pfff, ar gal si karta "issaus" galu gale:)
> cia visokie nutekejimai, tai skaidres tai dar kas, lyg optimistiskai
> atrodo:)

Nuo Sandziu nieko apart Intelio akyse nesinori matyt :)
Ir ne tik del CPU ar CPU+GPU.. bet ir del matkiu..
Senesni AMD uzknisdavo labiau mirstanciom matkem..
Atsiradus anti-amd periodui nesiformavo nuomone apie ju matkes.

low end'a ant prikolo ar sportinio intereso idomu butu palygint..
rimtesnis amd build itariu nebus gausiai pigiau, o truputi..
buti pionierium nepasakyciau, kad smagu..
taip pat negausiai smagu egzotika (kaip Intel LGA2011 namie).

Kainos irgi gausiai domintu.. sitos negausiai patrauklios:
http://www.pcadvisor.co.uk/new-product/pc-components/amd-zen-processor-release-date-price-specs-features-3643552/