Tema: Re: Koki hardwara rinktis simple NASui..? MRT?
Autorius: Remigijus
Data: 2017-01-05 11:45:47
Turiu nas'ą su ssd, tai pigaus maitinimo bloko ventiliatorių prijungiau
tiesiai prie motininės plokštės. Biose susireguliavau CPU ir maitinimo
bloko ventiliatorių apsukas iki 400 rpm. Rezultatas gavosi toks naktį iš
pusės metro tų ventiliatorių nebesigirdi, o vat vienas WD Green diskas
girdisi labai toli.