Tema: Re: Koki hardwara rinktis simple NASui..? MRT?
Autorius: Remigijus
Data: 2017-01-05 11:28:35
	Tylus ir NAS'as yra du nesuderinami dalykai. Patikėk maitinimo blokio
ir CPU ventiliatorių Nas'e tikrai negirdėsi. Girdėsi tik diskus. Dėl
ekonomiško elektros vartojimo tai yra toks standartas 80 PLUS, kuriame
reitingas yra nuo Bronze (82%) iki 80 Titanum (94%), bet šiu maitinimo
blokų kainos skiriasi kartasi ir tikrai neapsimoka pirkti labai
efektyvaus maitinimo bloko, kuris atsipirks per labai ilgą laiką.
	Kažkur buvau užmatęs skaičiavimus apie vidutiniškų parametrų žaidimų
kompiuterį ir kasdien juo žaidžiant po 4 valandas, Gold maitinimo blokas
atsipirktų tik po 4 metų. Nas'e nė iš tolo nepasieksi tokio elektros
suvartojimo kaip žaidžiant, todėl atsipirkimas bus per dar didesnį
laiką. Nemanau, kad NAS'e yra reikalingas didelio naudingumo
koeficientas maitinimo blokas, nes jis ir taip jau nedaug elektros naudoja.