Tema: Re: rimtas mini atx'as?
Autorius: [mikro]
Data: 2017-01-04 10:55:09
I ploti yra vietos ten kiek tik nori:) nu gera minti daviai, 804 reikia
pasvarstyt. ble kad kur gyvai ji paciupinus...
o w tai jo, turbut langas. tu sudu maziausiai norisi:) be fractalo daugiau
neko "ant akies" nera uzkliuve tamstai?

"MRT"  wrote in message news:o4ibo6$17d$1@trimpas.omnitel.net...

> su auksciu dar siaip sutilpciau ir su mini, bet ilgis irgi man trumpina,
> rachitni studijos baldai. liks islindes.

Mini ilgis 49cm .. gal rimtai Node804?..
Minus 10cm ilgio ir aukscio 9cm maziau..
Kaip ten situacija i ploti?.. atsirastu papildomi 13cm?

Kas nepatinka, tai: MODELIS: FD-CA-NODE-804-BL-W
"W" = Windows'as?

http://www.technews.lt/portal/reviews/astuoni_kabikai_fractal_design_node_804_korpuse__kas_jie/

---