Tema: Re: rimtas mini atx'as?
Autorius: MRT
Data: 2017-01-04 09:52:11
> normaliu isplanavimu? imciau siaip fractalo define mini, bet biski jis man
> per aukstas, nu jei alternatyvos nerasiu, kaipnors teks susitaikyti ir su
> juo, bet gal kas yra vietoj jo demesio verto. siaip visokiu vga isvis nebus <..>

O kaip suprasti ta "per aukstas"? ... 39,5cm aukstis, mATX'as yra 24,4cm
Gaunasi i 15,1cm sukisti PSU ir siokie tokie tarpeliai.. FD Mini minusiukas
yra tie sudukai laidams isore/vidus, kur virs case fan - tuscia erdve..

Va griozdas, kuris taip pat Fractal'as ir zemas:
http://www.skytech.lt/fdcanode804blw-fractal-design-node-804-matx-p-201892.html
http://www.fractal-design.com/home/product/cases/node-series/node-804
Case dimensions (WxHxD): 344 x 307 x 389 mm
FD_Mini-------  (WxHxD): 210 x 395 x 490 mm <<< gaunasi +134 x -88 x -101
T.y. ne toks aukstas, ne toks gilus, bet zinoma platesnis grubiai per maitblokio ploti.
(PSU dimensions 150x86x140)

Imanoma aisku buvo ir taip suprojektuot:
http://www.skytech.lt/cc9011070ww-korpusas-corsair-carbide-series-black-steel-mid-tower-air-240-p-203939.html
Dimensions 397mm x 260mm x 320mm
https://www.techpowerup.com/reviews/Corsair/Carbide_Air_240/3.html