Tema: Re: Koki 2.5" HDD imt už ~55 €?
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-23 11:07:51
Tiesą pasakius aš tais diskais pasidomėjau, kai jie pasirodė ir daugiau jokio nei fizinio, nei virtualaus kontakto neturėjau, ne mano sfera stebėjimo sistemos. Dabar jau kiek "išblukęs" vaizdelis, bet kiek pamenu, tai esmė tame, kad diskas nelabai net gilinsis yra ten kokia klaida įrašinėjant ar ne, svarbu, kad būtų rašomas nuolatinis streamas, o prapuolęs vienas kitas bitas bendram vaizdeliui įtakos neturi.

Bet nieko nukirst neduodu, jei aktualu, galima pasieškot tikslesnės info, galbūt aš ir klystu (tiesa, dėl greičio tai tikrai jie bus lėtesni nei dauguma kitų diskų, išskyrus scenarijus, kai į juos bus įrašinėjami stambūs ištisiniai duomenų kiekiai).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/